pátek 24. srpna 2007

Prvni pracovni tyden za mnou :-)

Tak to mam zdarne za sebou. Musim rici, ze jsem se tedy opravdu nenudila. Projekt, ktery mi byl zadan nakonec budu vytvaret asi ve spolupraci s jeste jednou holcinou, se kterou mame schuzku v pondeli (mela byt dneska, ale to je asi normalni, ze se to meni). Jinak stale nemam emailovou adresu, takze pouzivam soukromy email. Vypada to, ze si osvezim i znalosti Excelu. Mam pracovat na projektu, kde budu potrebovat korelaci a tak, ale jeste jsem jim nerekla, ze tohle moc neovladam:-( tak uvidime, jak se s tim poperou. Myslela jsem, ze v HR se takove veci moc neupotrebi, ale to byl omyl. Vcera jsem pomahala s PPT, tak jsem se aspon naucila nove veci. Davaji mi obcas i docela zodpovedne ukoly, ale pak treba zjistim, ze uz na tom nekdo pracoval a ze tohle vlastne ani nepotrebuji. Ale co je dulezite, ze se opravdu ucim nove veci, coz je fajn a je to vyzva, jak jsem chtela. Uvidime, co prinesou dalsi dny, protoze po prvnim tydnu se asi neda moc soudit, ale jsou tu hrozne mili lide, coz je dulezite. Muj kolega se pro me dneska stavi a pujdeme do hospody, kde se da i tancovat. Zitra si na me vyhradil cely den a jdeme spolu nakupovat. Ano, ctete spravne. Jdu nakupovat s chlapem a dokonce to pry miluje, tak uvidime. Jinak jsem mela jeden takovy mensi sucek, kdyz mi sef zadal ukol a pak rekl, ze na to mam 50 minut a pak trikrat zopakoval, at utikam, abych to stihla. Nevim, do jake miry to byla sranda, ale fakt me to v Indii prekvapilo. Ja, jako spravna Evropanka, jsem se snazila ne uplne snadny ukol splnit a jakztakz jsem to stihla. Jenze kdyz jsem sla k nemu do kancelare, tak mi rekl. Pockej, priority se zmenily a zacali jsme pracovat na necem jinem. To, co jsem udelala predtim se potom ukazalo byt uplne zbytecne, ale to je jedno. Treba jen testoval, jak umim pracovat pod tlakem :-) Za chvili me odveze autobus domu. Kdyz si to tak v hlave pocitam, v podstate odchazim z domu v 8 rano a vracim se v 8 hodin vecer. Ne nadarmo se rika "Neco za neco".

1 komentář:

slunecnice řekl(a)...

ahoj Luci,
zdravime Te z rodne hroudy. Doufam
zes nakupy prezila bez ujmy, tak pridej do blogu k dobremu jak ses
tam vohakla.
Prejeme hodne stestí a sily do dalsich dni. pacek shledacek